Pasare cu floare – decoratiune pentru birou, din traforaj


Am fost foarte ocupat saptamana aceasta, si nu prea am avut timp nici sa postez, nici sa lucrez. Dar am reusit sa termin o lucrare mica, care arata cam asa:

Decoratiune pentru birou "Pasare si flori" - traforaj si pirogravura
Decoratiune pentru birou "Pasare si flori" - traforaj si pirogravura - Pret: 30 lei

Este un desen simplu care l-am gasit pe net, mi-a placut, si l-am… taiat🙂 L-am transferat pe placaj cu indigou, am taiat conturul, si am pirogravat restul detaliilor. Lacuit, baituit, arata ca in poza de mai sus.

Acest mod de lucru poate fi aplicat pentru orice desen… pot fi facute si figurine de desen animat, pot si colorate, pot fi facute in orice fel care iti poate trece prin cap.

Atat deocamdata. Sper sa reusesc zilele urmatoare sa va prezint niste lucrari mai interesante.

Spor la traforat!

Pasare cu floare – decoratiune pentru birou, din traforaj

2 gânduri despre &8222;Pasare cu floare – decoratiune pentru birou, din traforaj&8221;

Lasă un răspuns

