Carti despre traforaj: surse de inspiratie, modele si sfaturi practice


Am gasit pe net o gramada de carti cu modele de traforaj. Dar din pacate, in prima faza, doar le-am copiat… fara sa platesc nimic (varianta politicoasa de a spune ca am piratat, nu?) . Dar, deoarece sunt adeptul „daca ti-a placut, cumpara”, nu m-am dat batut pana nu am gasit o posibilitate sa cumpar cartile de la noi din tara. Si, am gasit. Si am inceput sa cumpar.

AICI puteti gasi o gramada de carti despre traforaj, de la metode de lucru, la tot felul de sfaturi date de profesionisti, de la cele mai simple modele pentru taiat, pana la cele mai complexe.

Partea proasta este ca nu sunt deloc ieftine… dar daca chiar esti pasionat de traforaj, pretul nu va fi niciodata o problema. Nu?

Spor la traforat!

Carti despre traforaj: surse de inspiratie, modele si sfaturi practice

15 gânduri despre &8222;Carti despre traforaj: surse de inspiratie, modele si sfaturi practice&8221;

    1. roadd3vil zice:

      Aici am gasit ceva ce te poate interesa. Daca vrei mai mult, da-mi un email, si caut si eu in arhivele mele. Mai am ceva carti in format electronic.

      1. andreu zice:

        salut.poti te rog mult sa ma ajuti si pe mine cu cateva modele mai complexe.multumesc mult

  1. Ciurdea Iulian zice:

    Buna ziua(sau seara ca e cam tarziu),as dori si eu daca se poate din varianta politicoasa a cartilor cu modele de traforaj ceva modele pe care le consideri ca sunt deosebite pt ca ma chinui de ceva timp sa procur asa ceva dar nu am gasit pana acum.Probabil ca nici nu am cautat unde trebuie,nici nu m-am priceput suficient.Cu multe multumiri! tibisor_8@yahoo.com

Lasă un răspuns

