Model pentru pasionatii de machete


Salutare

Am observat ca multa lume cauta tot felul de modele de nave / vapoare, dar inca nu am gasit nimic gratuit ce as putea pune aici. Dar pana atunci, va pun la dispozitie un model detaliat pentru constructia unei… macarale🙂 Nu am construit niciodata asa ceva, dar cred ca este interesant, pentru cunoscatori.

DOWNLOAD Model macheta macara din traforaj

Daca mai doreste cineva modele de acest gen, lasati comentarii, si am sa fac tot posibilul sa caut mai multe, inclusiv de corabii.

Spor la traforat!

Model pentru pasionatii de machete

5 gânduri despre &8222;Model pentru pasionatii de machete&8221;

    1. Nu am incercat inca sa fac nimic cu nave, pentru ca alea sunt modele foarte complexe. Dar ideea este buna, si voi incerca, doar ca va dura ceva vreme. Inscrie-te la noutatile de pe blog, si vei primi de stire cand vor aparea toate modelele noi.

  1. E greu cu navomodelele. In primul rand, nu se gasesc planuri adaptate la placaj. Nu e greu de adaptat, dar e ceva de munca. Apoi sa tai coastele si chila e usor, si scheletul se asambleaza relativ usor, dar acoperirea barcii e un cosmar. Se face bagheta cu bagheta… Mult e munca. Asta daca nu alegi un model mai usor care se poate acoperi cu placaj (dar aici nu se incadreaza niciun model istoric). Pentru cei interesati, v-as putea da cateva idei!

  2. daniel zice:

    sant un pasionat al traforajului. au trecut 16 ani aproximativ de cand nu am mai traforat nimic din lipsa de timp.acum insa miam facut un traforaj electric artizanal si parca mi sa starnit dorul de traforaj.miar placea foarte mult sa fac un candelabru dar nu stau prea bine la capitolul desen ca sa imi fac eu schitele.acum am inceput prin a taia o vaza de flori si o cutiuta asa de incalzire si sa imi incerc fierastraul artizanal care mi lam facut.

Lasă un răspuns

