Model: Placa de perete din traforaj „Pasare si floare”


Am reusit sa tai si eu modelul asta, mie mi-a iesit cam asa:

 

Placa de perete din traforaj "Pasare si floare"
Placa de perete din traforaj "Pasare si floare" - Pret: 80 lei

 

Modelul este alcatuit din 2 parti: rama si „imaginea”. Se pot finisa in culori contrastante pentru un efect mai puternic.

DOWNLOAD Placa de perete din traforaj „Pasare si floare”

Spor la traforaj!

Model: Placa de perete din traforaj „Pasare si floare”

7 gânduri despre &8222;Model: Placa de perete din traforaj „Pasare si floare”&8221;

    1. roadd3vil zice:

      Da, folosesc fierastraul manual, normal🙂 old school as putea spune. Din pacate nu ma pot ocupa cum as vreau de hobby-ul asta, din lipsa de timp, si din cauza vecinilor care au inceput sa comenteze ca fac galagie…

      Sunt in cautare de spatiu, dupa care am sa reincep sa lucrez.

  1. valentina zice:

    Eu am inceput sa lucrez traforaj ae la 9 ani cu al meu invatator si mi-a ramas o pasiune,mi-a placut mult lucrarea ta deja m-am apucat de lucru dar m-ar interesa lucrari mult mai complicate de profesionisti iti multumesc din tot sufletul; complimente !!!!!!!

      1. cristian zice:

        eu lam luat si deja am inceput sa lucrez la el am si comenzi da nu prea mai am modele noi

Lasă un răspuns

