Sarbatori fericite!


Va urez tuturor un Paste fericit alaturi de cei dragi, si va ofer un cadou din partea „iepurasului” de traforaj🙂

DOWNLOAD Iepuras

Modelul nu imi partine, aveti link-ul de unde am copiat modelul pe prima pagina a documentului.

Sarbatori fericite tuturor!

Sarbatori fericite!

4 gânduri despre &8222;Sarbatori fericite!&8221;

    1. roadd3vil zice:

      Salut

      Nu sunt din Bucuresti, dar, placi de traforaj poti gasi pe sierra.ro, eu de aici cumpar de obicei, sau la dedeman. Acolo am gasit placa de 2,5 m / 1,75 m la 49 de ron. Dar recomand totusi sierra.ro, pentru ca au mai multe feluri / grosimi / esente. Tot de la ei iti poti cumpara si o gama foarte variata de panze de traforaj, si ce mai ai nevoie.

  1. alex zice:

    salut.multumesc de raspuns. m-am uitat pe site sierra.ro dar nu am gasit placile de care ai spus, singurele pe care le-am gasit sunt placajele pt aviatie la dimensiuni 30/50 cm 3/4/5 mm grosime la 20 lei..si cam atat

Lasă un răspuns

