Model: Macheta „Turnul Eiffel”


Acest model este de dificultate ridicata, deci este recomandat doar celor foarte avansati in traforaj.

Documentul trebuie listat pe foi A3, macheta finala avand o inaltime considerabila. De asemenea, macheta este proiectata pentru placaj de 3 mm, pentru alt fel de placaj fiind necesar sa se recalculeze dimensiunile.

Ce sa va zic mai mult, decat spor la traforat!

DOWNLOAD Macheta din traforaj „Turneul Eiffel”

DOWNLOAD Model din traforaj „Turnul Eiffel” – format A4

Model: Macheta „Turnul Eiffel”

16 gânduri despre &8222;Model: Macheta „Turnul Eiffel”&8221;

  1. Lex Lexan zice:

    Era chiar asa de greu ca sa scoateti modelul turnului Eiffel poe format A4?
    Cred ca nu este greu de gfindit ca nu are oricine imprimanta A3
    Poate pe viitor tineti cont de aceasta sugestie
    Va multumesc.Cu stima Lexan

  2. roadd3vil zice:

    Am inteles sa traiti! Tin cont de orice sugestie. In seara aceasta ma voi conforma. Sunt bine venite sugestii si pe viitor.

    1. roadd3vil zice:

      Da, indiferent de formatul paginii, placajul trebuie sa fie de 3mm. L-am transformat din A3 in A4, pentru a putea fi listat mai usor modelul, nu toata lumea are acasa imprimanta A3.

  3. Alex zice:

    se poate cumva sa puneti o imagine finala a produsului?se poate confectiona si face doar din hartie mai groasa si printat modelul si decupat?

    1. Nu am o imagine a produsului final, pentru ca nu l-am facut. In principiu, se poate face si dintr-un carton mai gros, dar nu imi dau seama cu ce ai putea sa-l tai…

      1. amenajaribv zice:

        sunt la jumatatea lui, dar la varf e o eroare de calcul….este prea mare pt platforma pt care ar trebui sa intre….se poate cumva repara greseala ?multumesc mult

      2. Desenul nu este facut de mine, nu am sursa lui. Eu doar l-am redimensionat pe foi A4. Nu te pot ajuta in situatia asta, imi pare rau. Esti sigur ca nu ai gresit cumva la ansamblara? Inreb doar, sper sa nu te deranjeze intrebarea.

      3. amenajaribv zice:

        nu,nu am gresit….pai atunci o sa incerc sa imi calculez cat trebuie si sa printez…alta varianta nu am nu?

  4. AvrMarian zice:

    Nu va suparati dar modelul pentru format A4 nu este finalizat (are cateva mici greseli ) la paginile 5 si 6. Nu ati putea face ceva in privinta asta? Pentru ca as vrea sa-l fac si eu dar nu stiu cum sa-l continui ca nu cumva sa-l gresesc. Multumesc!

    1. Salut. Modelul este finalizat, cativa utilizatori ai acestui site l-au si taiat. Daca tu zici ca sunt cateva mici greseli, sunt convinsa ca, cu putina atentie, le poti corecta si poti duce proiectul la bun sfarsit.

      O zi buna,
      Mihai.

Lasă un răspuns

