Model: Raft din traforaj „Litere si cifre”


Hello🙂

Va propun ceva simplu pentru week-end. Modelul este proiectat pentru placaj de 5mm, dar poate fi taiat din placaj de orice grosime, daca se fac ajustarile necesare.

Spor la traforat!

DOWNLOAD Raft din traforaj „Litere si cifre”

Model: Raft din traforaj „Litere si cifre”

2 gânduri despre &8222;Model: Raft din traforaj „Litere si cifre”&8221;

  1. buna, aveti un blog foarte interesant si va felicit pentru pasiunea cu care creati.
    Caut de ceva timp pe cineva care sa imi realizeze mai multe puzzle -uri din lemn pentru copilul meu de 2 ani. Dau ca exemplu: puzzle incastru din placaj mai subtire, stiu eu, cum sunt puzzleurile din comert de lemn, tip A4, cu un patrat de 15 cm/15 cm care poate fi scos si introdus inapoi de copil in incastru, si/sau cerc, triunghi, in principiu puzzle uri mai simple si mai putin colorwate decat cele care le gasesc in magazine. Eu asi fi vrut sa le fac eu dar presupun ca trebuie sa ai ceva experienta si anumite echipamente.
    Daca sunteti dispus sa faceti contracost astfel de lucruri, imi puteti da un mesaj pe facebook sau la mail catalinucatalinu@yahoo.com?
    Va multumesc anticipat pentru raspuns

    1. roadd3vil zice:

      Sigur ca se pot face o gramada de lucruri educative din lemn🙂 Va trimit un mail in cursul zilei de azi, si va povestesc mai multe.

Lasă un răspuns

