Lucrare terminata: Casuta de vis :)


In ultimele 2 saptamani, am lucrat la proiectul din pozele de mai jos. Si cand spun am lucrat, spun ca am facut proiectul dupa niste poze, l-am taiat, l-am finisat, montat, etc. Azi va dau doar poze. Poimaine, va dau si proiectul in format electronic.

Casa a foat facuta de cineva, cadou de Craciun🙂

Spor la traforat!🙂

Lucrare terminata: Casuta de vis :)

11 gânduri despre &8222;Lucrare terminata: Casuta de vis :)&8221;

    1. Dimensiunile acoperisului depind de cum ai ansamblat restul componetnelor, si de cat de lung si lat vrei sa-l faci. Eu l-am facut din carton inainte, sa vad cum arata pe casa, abia apoi l-am taiat din placaj.

    1. Ne trimiti si noua niste fotografii, si eventual planul dupa care ai lucrat?🙂 Poate ar vrea si altii sa o construiasca. Daca se poate… daca nu, nu🙂

Lasă un răspuns

