Lucrare terminata: Polita in stil victorian


Zilele astea, fiind in concediu, am reusit sa mai termin un proiect la care lucram de ceva vreme. Il vedeti in poza de mai jos:

Polita in stil victorian din tarforaj
Polita in stil victorian din tarforaj

Poate avea mai multe utilizari, deoarece este destul de rezistent. Eu am de gand sa-l instalez in bucatarie, pe post de raft pentru recipientele cu condimente🙂

Spor la traforat!

Lucrare terminata: Polita in stil victorian

25 de gânduri despre &8222;Lucrare terminata: Polita in stil victorian&8221;

  1. stefy zice:

    salut, poti sa ne ajuti cu un plan pentru aceasta minunatie? ma refer la o schita care s-ar putea printa. o zi frumoasa, Stefy

  2. Tompos Petrica zice:

    Buna seara. Pot sa profit si eu de amabilitatea dumneavoastra de a trimite acest model? Pot sa trimit si eu oricui diferite modele pe care le-am facut sau nu. Cu stima.

Lasă un răspuns

