Lucrare terminata: Mobilier pentru papusi – Patut


Dupa cum spuneam, imi prieste concediul, si am mai mult timp sa lucrez. Azi am terminat patutul din imaginile de mai jos:

Mobilier pentru papusi din traforaj - Patut
Mobilier pentru papusi din traforaj - Patut
Mobilier pentru papusi din traforaj - Patut
Mobilier pentru papusi din traforaj - Patut

Spor la traforat!

Lucrare terminata: Mobilier pentru papusi – Patut

9 gânduri despre &8222;Lucrare terminata: Mobilier pentru papusi – Patut&8221;

  1. Doina zice:

    Buna !!! Avem o mica printesa care a vazut acest patut si insista ca bunelu sa-i confectioneze unul si pentru papusica ei… Va rog, daca e posibil, expediati-mi schema la adresa douamere@mail.ru . Multumim anticipat !!!

    1. Va trimit in zilele urmatoare modelul. Ma uit sa vad daca mai am patutul facut, si daca il am, vi-l trimit cadou pentru micuta, gratuit🙂

Lasă un răspuns

