Model: Suport din traforaj pentru CD-uri


Salutare si bine v-am gasit in noul an🙂

Pentru inceput de an, va propun un suport pentru CD-uri. Proiectul este facut pentru placaj de 5 mm, pentru placaje de alte dimensiuni trebuie ajustate toate taieturile.

Pentru a obtine un efect mai special, se poate incerca in loc de taiat, sa se pirograveze decoratiunile.

Spor la traforat!

DOWNLOAD Suport din traforaj pentru 10 CD-uri

Model: Suport din traforaj pentru CD-uri

6 gânduri despre &8222;Model: Suport din traforaj pentru CD-uri&8221;

    1. Sigur ca se poate. Te voi ruga doar sa astepti cateva zile. Foloseste adresa de mail din rubrica de contact, sa-mi dai un mail cu adresa ta, si cand e gata, ti-l trimit.

  1. Stefan zice:

    Am si eu o intrebare. eu sunt mai nou in ale traforajului imi modele expuse si chiar as vrea sa fac si eu cateva dar ce nu observ eu este faptul ca nici unul din modele nu are dimensiunile. este vreu motiv pentru care se intampla asta?

    multumesc

Lasă un răspuns

