Lucrare terminată: Suport de serveţele „Dantelă”


Salutare,

Am reuşit să mai termin o lucrare, un simplu (dacă pot să zic aşa) suport de şerveţele. Aştept părerile voastre.

Spor la traforat!

Suport şerveţele din traforaj "Dantela"Suport şerveţele din traforaj "Dantela"

Lucrare terminată: Suport de serveţele „Dantelă”

12 gânduri despre &8222;Lucrare terminată: Suport de serveţele „Dantelă”&8221;

  1. Nelu Tudorache zice:

    Buna ziua,
    O lucrare foarte frumoasa. M-ar interesa sa incerc.
    Va rog frumos daca puteti sa-mi trimiteti modelul (pattern).
    Va multumesc.

      1. Arvunescu George zice:

        ceva deosebit…felicitari…bravo…as dori si eu modelul daca se poate….multumesc anticipat

      2. Am sa-l caut, si ti-l trimit, dar da-mi te rog un mail pe adresa din rubrica de Contact, sa am si eu adresa ta de mail unde sa ti-l pot trimite.

Lasă un răspuns

