Panze de traforaj fabricate in Arad


Iata ca dupa o pauza indelungata, revin cu postari.

Incep cu o veste buna, pe care am aflat-o si eu abia ieri. In Arad, exista de ceva timp, un producator de panze de traforaj. Ieri am avut o intalnire cu omul, si mi-a prezentat panzele facute de el, si vreau sa spun ca arata foarte bine.

Pretul panzelor este de 2 lei setul de 12 bucati, este vorba de panze nr. 1.

Aveti mai jos datele de contact:

Dacian Cornean

Mobil: 0740174529

Pentru orice alte informatii, eu va recomand sa-l contactati direct pe om, este cel mai in masura sa va lamureasca.

Atasez mai jos cateva poze cu panzele:

UPDATE: Am testat panzele. Se comporta excelent, sunt foarte rezistente si fine, pot fi folosite si la lucrati cu detalii foarte fine. Recomand cu incredere aceste panze.

Panze de traforaj fabricate in Arad

2 gânduri despre &8222;Panze de traforaj fabricate in Arad&8221;

Lasă un răspuns

